2010年2月19日星期五

DIY 利是封

手上既用具買左成十年都有-3-"
亦都擺企左四年冇玩過~
好在冇失手~今年既利是封

3 則留言:

  1. 你好!我成日都黎打擾你 ge blog 嫁!嘻.... 你用 Embossing marker 係未方便過 Embossing power ? 我平時都係見人用 power 粉
    [版主回覆02/20/2010 10:12:00]歡迎你黎呀^0^~ 其實都要加粉~只係我個人鍾意用Embossing marker 因為可以係自己鍾意既位上唔同色~ 變化大好多~

    回覆刪除
  2. 哎呀~~~!!! 好得意呀!!!! 好似好好玩咁!!!!
    [版主回覆02/23/2010 18:44:00]=3=已經生梳晒~ 但真係好好玩>v<"

    回覆刪除
  3. 你好, 請問你在哪裏買這些淨色利是封的呀?
    [版主回覆06/17/2010 23:28:00]呢個係我自己整架=3=" 但係mk 我記得係有得買~我再找找d記錄話番你知a_a 如果大隻個d冇記錯係無印有得買但都幾貴

    回覆刪除