2010年12月2日星期四

向晴朗的一天出發

超無聊同海人一齊去左行大棠荔枝園
由於兩個無聊人係道行~唔知有咩玩~
玩到去行山=口="行到兩個傻左~
比人問無啦啦重咩郊遊~就係因為悶囉
行到邊影到邊~重見到好多學生團體去郊遊


紅葉@0@等左一年終於都比我見到啦~
不過都去到尾了~3~真難搵

3 則留言:

  1. 其實我都未去過呢個公園!
    [版主回覆12/03/2010 13:08:00]我都係第一次去=v="

    回覆刪除
  2. 謝謝你到訪呀,我聖誕節都會去呢度既一個渡假屋渡過我既聖誕呀,你知吾知呢頭附近一個叫白沙村既地方,有個士多啤梨園架,就快有得收成架啦,呢個園既士多啤梨係韓國品種,泊得住日本果d架!就係合益街市有小巴搭去架!
    [版主回覆12/07/2010 22:10:00]@@"都聽人提過話好好食~ 但就唔知佢係咩品種=3=" 個渡假村好大架~"~都幾多野玩

    回覆刪除
  3. 話時話!我公司搬咗入來五年!我都無入過去喎!係咪真係咁好玩呢?
    [版主回覆12/10/2010 14:15:00]有小朋友 / 影友一齊去就會好玩=v= 如果唔係~就唔去好過去=口=得個行字=v="

    回覆刪除