2013年5月16日星期四

學習之上

一直都懶懶閒既小主
因為大頭B既原因所以決定去返學
大頭B重要幫我報埋名
冇得唔上-﹏-"
由於人蠢所以頭半小時佢講既野
大頭B都好比心機咁玩~
當講到GIF陣=3=小主我就魂遊了~
小主最先學會既就係GIF.....
休息完之後開始講番正提
但第一當都係比較悶小小~
因為有D機本功能我都識
但好在有大頭B陪我唔係真係會悶Z_z
一路係道做功課一路係道傾D計
做完功課之後阿蛇話交左功課既可以走~
即望住大頭B XD 由於有人上堂冇帶電腦冇功課交
大頭B送我去坐車陣傾~話要買電腦@@
我就多口問句有冇我份~佢話~重買一樣機
Yeah~~當我超開心既時候~大頭B話佢買我供........唉
重有六堂要上~希望大頭B真係會陪我上晒6堂~


1 則留言:

  1. 咁你要比心機上埋佢!我都返緊學!重要分比兩個課程!就快完成了
    [版主回覆05/24/2013 10:55:21]黎緊學既野開始深希望緊到> <"

    回覆刪除