2007年6月17日星期日

我都中"蕉"

哈哈!剛剛睇留言就見到比人TAG中!
好啦~等我又黎玩下先得

遊戲規則 :
試說明5項你最想要的生日

OR 聖誕

和點名10名網友不能有重覆AND順度去他們的BLOG留言,告訴他們被點名了.

 

想要咩呢

1.  廿磅脂肪自己消失

2.  搬大屋~我唔貪心700呎可以了

3.  環遊世界

4.  比我中一次齊合彩頭獎

5 .  希望我身邊既人健康
 


1. 點你的人是誰?

╭★° .heLen ╯° ★


2. 你跟他是甚麼關係?

Blogger

3. 寫出你對他的5個好印象?

感覺親切,細心,鍾意整野食, 會好錫身邊既人, 善解人意

 4. 他對你做過最深刻的事 ... ?

會細心留別人個BLOG

5. 他跟你說過最深刻的說話?

唔玩都睇下啦 ~~~ 比個回應都好掛!

6. 如果他變成你的情人,,,你會因為他的那一方面而令你喜歡他呢?

熱情


7. 如果他變成你的敵人...你會因為他的那一方面而令你討厭他呢?

瘦過我


8. 現在你最想他對你做的一件事?

shopping, 一齊整野食

9. 你覺得周圍的人認為你是怎樣的人?

蠢 + 鈍 + 笨 + 傻 + 惡=,="


10.自己想成為的理想類型是?

能幹的事業型


11. 給關心自己、喜歡自己的人大喊一句吧:

我好"愛"你/妳呀

12. 把這份問卷傳給你最想知道他對你的感覺的10個人

得意仔, 4眼, Mocha, 夏美 , 童姥東尼天犬峽谷 , ~ ~ 浪濤 ~ ~ , ღ妹豬ღ , momo, Curtis, ♥KT♥


8 則留言:

  1.   祝 父親節快樂 ! 記得孝順父親 ! 「 ~ ~ 浪 濤 隨 筆 ~ ~   」上    

    回覆刪除
  2. 謝謝你唷^^

    回覆刪除
  3. 哇,中蕉添,haha~ 我才留過一次言,未好清楚紅鷲係點的人,所以我要遲d才可以答你丫~~

    回覆刪除
  4. 好彩我冇中招!

    回覆刪除
  5. http://www.sonyericsson.com.hk/sharethereallife/blog_list.asp?page=30 姓名 : peony lam, 第30頁, 第1行, 第4個呀. 可以投我一票嗎?

    回覆刪除
  6.   咕喱仔 :哈哈~可能下個就輪到你~

    momo :唔緊要呀^^遲d答都冇問題

    回覆刪除
  7. 多謝你投我一票呀!

    回覆刪除
  8. 我依家先見到個留言@@

    回覆刪除