2009年2月8日星期日

粉嶺坪輋良記農場

又再去士多啤梨園今次去左粉嶺坪輋
有兩個場我地去那個係出面D的
本來去入面個點知態度唔好又貴D士多啤梨又細粒同勁酸
所以走左出番出面個場a_a個場好得一下子帶左兩磅半回家



3 則留言:

  1. 呢間我上次都有入去參觀過,不過可能時間唔岩,未見到有好多又紅又大士多啤梨! 摘strawberry都要靠運,夾到它們的生長時間先得! 不過,都好好玩!
    [版主回覆02/09/2009 21:48:00]我本來入左入面個間先!!有D人摘完請左我地食粒非常酸!! 之後轉左黎呢間都大甜!價錢OK!最緊要我地有大有細咁去玩~ 小朋友都玩得好開心~摘粟米XD

    回覆刪除
  2. 兩間我都去過,不過第一間好食好多超甜和大粒(大約農曆年前), 以後14/2再去入面過間,都唔甜和大粒!佢話出面過間冇機!但是我覺得出面過間好食d!請問你有冇記得叫咩名?有冇電話?
    [版主回覆03/05/2009 14:41:00]你係咪講阿良呢間?電話係67698178.>"< 其實係 香港有機資源中心認證 http://www.hkbu.edu.hk/~orc_cert/clist.htm 可以找到邊間係有機認可的^^

    回覆刪除
  3. 係!唔該晒!
    [版主回覆03/05/2009 16:06:00]no thx ^.^

    回覆刪除