2007年8月6日星期一

又生病

3月大病之後....又再一次生病....
上次好既係...上次食7隻藥一星期後轉左
飲奶粉類既物體.....等等......食左一個月
最後係入院~住左一晚(好難頂~醫院好嘈)~
今次就係外耳炎~痛左3日第4日先睇醫生
醫生話~由於你耳仔發炎令道淋巴腺重左
最後走既時候醫生話...係都幾忍得痛~咁遲先黎睇
因為開始好緊...所以耳仔入面會痕~呢個係正常


9 則留言:

  1. 小妹妹,上一篇開心食魚豆沙餅,呢篇就病到七彩 好番D未?

    回覆刪除
  2. 好番好多架啦^^!! 只係我遲遲唔睇醫生先痛咁耐!! 謝謝關心~^3^

    回覆刪除
  3.   早晨!0% fat 芒果雪糕...... 唔該要兩杯! 有病唔得食! 我食

    回覆刪除
  4. 你食埋我份..............好衰呀>_< 比番我呀

    回覆刪除
  5. GET WELL SOON~

    回覆刪除
  6. 正呀~你知知我鍾意食呢隻糖

    回覆刪除
  7. 好番了^^謝謝

    回覆刪除